A céges telefonom története

Az én munkahelyem rengeteg dologról híres, de sajnos arról nem hogy nagyon korrekt vagy jófej főnökök lennének. Sajnos azt kell mondjam, hogy ha nem lennének ennyire jófejek a munkatársak és nem szeretném őket ennyire, na és persze a munka sem tetszene ennyire, akkor biztosan másik hely után néznék, mert hihetetlen, hogy mennyire nem segítenek bennünket a mindennapi gondokban amik a munkahelyen fellépnek. Rengetegszer fordul elő, hogy egy-egy nem várt esemény kapcsán nem támogatják a munkavállalókat, azaz minket a kollégáimmal, hanem még lejjebb taszítanak bennünket a lépcsőn, hiszen fenyegetnek, levonással dobálóznak és még sorolhatnám a különböző formáját annak, hogy egy egyébként is nehéz helyzetben lévő munkavállalót hogyan tudnak még rosszabb helyzetbe és lelki állapotba sodorni.

A legutóbb például velem esett meg hogy a céges telefonom kijelzője sajnos összetört, mert leejtettem. Persze a főnököm egyből közölte, hogy azonnal meg kell javíttatni, és persze a cég ebben nem hajlandó részt vállalni mert én okoztam a saját hibámból a kárt azzal, hogy leejtettem a telefonom. Én már ezen csak nevetek, azonban sokkal nagyobb probléma volt, hogy tényleg szükség volt a telefonomra, hiszen az ügyfelek várták a visszajelzésemet bizonyos ügyek tekintetében, de a számuk a telefonomban volt, viszont fogalmam sem volt, hogy xiaomi kijelző javítás mennyi időt vesz igénybe, és hol a legjobb csináltatni. Persze a kollégák rögtön a segítségemre siettek és megtaláltam a xiaomiszervizshop.hu csapatát, akik hihetetlen gyorsan kicserélték a kijelzőt és egy tökéletes telefont kaptam vissza a javítás végén. Hála a jó égnek mi kollégaként legalább támogatjuk egymást. Nem is tudom mi lenne velünk egymás nélkül. Már biztosan nem dolgoznék ennél a cégnél.