Az ember egy nagyvállalat vezetőjeként nagyon sokszor elgondolkodik azon, hogy ha egy folyamat jól megy és sikeresnek számít, mégis mivel tudná még jobbá tenni, még inkább fejleszteni a vállalati működést, a divíziók életét. Én pedig nemrég arra jutottam, hogy a céges kiegészítők tekintetében, amit a kollégák nap mint nap használnak, csinálok egy felmérést, hogy melyik márka vagy melyik termék az, ami a leginkább kedvelt, és melyik az, ha van egyáltalán olyan, amit le kellene cserélnünk, akár termék, akár beszállító szintjén. Azért, hogy a kollégák foglalkozzanak is ezzel kihirdettem erre egy játékot. A játék lényege az volt, hogy aki minden kérdésre válaszol és maradéktalan kitölti a kérdőívet, ami egy számsorral lett beazonosítva, tehát név nélküli adatszolgáltatásnak számít, részt vesz a számsora egy sorsoláson, és a főnyeremény egy nap szabadság lesz, melyet én fogok aláírni.
Hihetetlen mozgolódás kezdődött a cégnél, és tudtam jól, hogy nem feltétlen azért, mert az az egy nap hiányzik nekik, hiszen mindenkinek van még bőven szabadsága, a legnagyobb probléma az szokott lenni, hogy a teljesítmény miatt nem akarják kivenni a napokat, hanem leginkább azért, mert egy jó hangulatot, egy játékot teremtett ez az egész számukra.
Nem emiatt találtam ki ezt az egészet, de járulékos eredményként nagyon felpezsdítette a vállalati életet, és rájöttem, hogy több ilyen játékot lehet számukra kitalálni, mert hatalmas közösség összekovácsoló ereje van. Amikor pedig látták, hogy semmi szankció nem éri azt sem, aki teljesen negatív véleményt ad le, elkezdtek őszinték lenni. Ezek mellett pedig megtudhattam, hogy a baseus hungary a legkedveltebb márka, és ha tehetnék, csak tőlük szereznének be mindent, ezért a közeljövőben erre át is fogunk állni. Nem bánom, hiszen a termékeik hihetetlen jók, tartósak és ár-érték arányban a legjobbak ma Magyarországon a piacon.