Amikor én úgy döntöttem, hogy saját céget alapítok, és nem tűröm tovább a mindennapi feszültséget és céltalan munkát, túlórákat, karrierút nélküli alkalmazotti életet, nem mondhatom, hogy nem tudtam, hogy nagyon kemény útra lépek, és nagyon sok olyan dolog vár rám, amihez nem értek. Én ugyanis az építőipar minden szegletét kívülről és belülről ismerem, folyamatosan fejlesztem magam, ismerem a legújabb és legmodernebb eljárásokat, és így sorolhatnám tovább, de nem értek az ügyvitelhez, a cégvezetéshez, az alkalmazottakkal kapcsolatos ügyintézési teendőkhöz és jogszabályokhoz sem. Erre tudtam, hogy kapok maximális segítséget a feleségem személyében, aki szintén kilépett az akkori munkahelyéről, és ketten alapítottunk egy céget, hiszen semmilyen plusz tőkém nem volt arra, hogy hatalmas külső segítséget tudjak bármely területre igénybe venni.
Egyetlen terület volt, amit tudtam, hogy nem akarok és nem is tudok megspórolni, a munkavédelem területe, és mennyire jól is tettem, mert már a tevékenység megkezdése előtt lett volna olyan baki, amit azért nem követtem el, mert az activesafety csapata mellettem állt, és segítséget nyújtott. Minden olyan cég számára kötelező ugyanis a kockázatértékelés elkészítése, akik legalább egy fő alkalmazottat foglalkoztatnak. Mondanom sem kell, hogy én azt sem tudtam, hogy a banki területen használt kockázatértékelés mellett más értelme is lehet ennek a szónak, nem pedig, hogy kötelező még a vállalkozás megindítása előtt, mert a munkavédelem szerves része. Nem csak ezen a területen, hanem már nagyon sok más témában is felbecsülhetetlen segítséget nyújtottak, szóval csak ajánlani tudom minden olyan vállalkozásnak ezt a kis csapatot, aki professzionális segítséget szeretne magáénak tudni ezen a területen, és nem mellesleg teljes nyugalomban és biztonságban végezni a tevékenységét.